PODAJ TYTUŁ, A JA TO PRZECZYTAM

TAK DUŻO KSIĄŻEK, TAK MAŁO CZASU

      Prawdopodobnie każda kobieta stanęła kiedyś przed szafą i z przerażeniem stwierdziła, że nie ma co na siebie włożyć. Albo, że nie wie, co wybrać na ważne spotkanie/randkę/do pracy.
Z czytelnikami jest podobnie. Bibliofil może mieć regał pełen książek nieprzeczytanych, ale i tak może wzdychać i zastanawiać się, po cóż kolejnego sięgnąć.

    A co może powiedzieć kobieta-bibliofil? To już jest połączenie, przy którym czasami trzeba wyciągnąć rękę po pomoc. Ja to zrobiłam w sierpniu.

      Stworzyłam dla siebie wyzwanie czytelnicze. Pod jednym ze zdjęć na instagramie poprosiłam o polecenie mi ulubionej książki. Co z tego wynikło?
Powstała taka oto lista:

  1. Łzy Mai - Martyna Raduchowska (@jacakbdg)
  2. Zanim zostaliśmy nieznajomymi - Renee Carlino (@tina_booklover)
  3. Szamanka od umarlaków - Martyna Raduchowska (@lowczyni_slow)
  4. Demon Luster - Martyna Raduchowska (@lowczyni_slow)
  5. Historia Adeli - Magdalena Knedler (@czarownica_czyta)
  6. Ostatnie życzenie - Andrzej Sapkowski (@czytamiogladam)
  7. Będziesz na to patrzył - Magda Rem (@oddycham_ksiazkami)
  8. Moje śliczne - Karin Slaughter (@zlakarma)
  9. Oddam ci słońce - Jandy Nelson (@bzebzel_bookoholik)
  10. Nalewka zapomnienia - Kasia Bulicz-Kasprzak (@bzebzel_bookoholik)
  11. Na psa urok. Kroniki Żelaznego Druida - Kevin Hearne (@i.am.gwendalia)
  12. Ptasznik - Mo Hayder (@hemioda)
  13. Cień Wiatru -
  14. Jaroslav Rudiš (@pawjka)
  15. Złodziejka książek - Markus Zusak (@zaczytana_tak_po_prostu)
  16. Cztery sekundy do stracenia - K.A. Tucker (@zaczytana_tak_po_prostu)
  17. Trylogia Czarnego Maga - Trudi Canavan (lowczyni_slow)
  18. Droga królów - Brandon Sanderson (@meyann_)
  19. Utrata - Rachel Van Dyken (@zaczytana.kujonka)
  20. Promyczek - Kim Holden (@zaczytana.kujonka 
  21. Baśniarz - Antonia Michaelis (@zaczytana.kujonka) 


     Żeby nie zwariować, nie zniechęcić się i nie rzucić się od razu na głęboką wodę, postanowiłam, że miesięcznie będę kupować 3 pozycje z tej listy. Co uda mi się pożyczyć, pożyczę. I nie jest też tak, że mam zamiar czytać teraz tylko to, co znalazło się w tym spisie. Żeby nie czuć presji muszę sięgać też po coś, co sama wybiorę.
    W tym momencie jestem po przeczytaniu 6 książek z wyzwania. Póki co, jestem bardzo zadowolona.
Jeśli jesteście ciekawi, co takiego znalazłam w poleconych książkach - zapraszam do czytania kolejnych wpisów!


Bardzo dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w tworzeniu mojego wyzwania.




Komentarze

  1. "Aleksander März"
    Heinara Kipphardta
    :-) Ale to słabo dostępne...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz